best people
اهلا بيك عزيزى الزائر انت غير مسجل لدينا الرجاء التسجيل
فى الموقع الجديد
www.bestpeople30.com

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

best people
اهلا بيك عزيزى الزائر انت غير مسجل لدينا الرجاء التسجيل
فى الموقع الجديد
www.bestpeople30.com
best people
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يا ترى هو مكتوب علينا ان امريكا تكسب دايما وفي كل حاجة

4 مشترك

يا ترى هو مكتوب علينا ان امريكا تكسب دايما وفي كل حاجة Empty يا ترى هو مكتوب علينا ان امريكا تكسب دايما وفي كل حاجة

مُساهمة من طرف noornour الإثنين يونيو 22, 2009 2:52 pm

للاسف الفراعنة انهزمو من امريكا بعد مقدمو مباراة ضعيفة جدا في رايي
خالفو كل التوقعات واحبطو كل امال الشعب المصري في التاهل للدور الثاني
مش هما دول اللعيبة اللي لعبو ماتش ايطاليا والبرازيل
في رايي ان حسن شحاتة بدا بتشكيل خطأ من بداية المباراة
المحمدي مكانش لازم ينزل المباراة اصلا واحمد عيد كمان خسرنا تغيير
اما احمد عبد الغني فاصلا ممسكش كورة
كان لازم يبدأ بالمدافع اللي نزلو بدال احمد فتحي ويلعب احمد فتحي باك رايت
للاسف المنتخب خرج من البطولة ومستنينه في التصفيات
noornour
noornour
عضو فعال
عضو فعال

انثى

يا ترى هو مكتوب علينا ان امريكا تكسب دايما وفي كل حاجة Empty رد: يا ترى هو مكتوب علينا ان امريكا تكسب دايما وفي كل حاجة

مُساهمة من طرف دعاء محمود عبد السلام الإثنين يونيو 22, 2009 6:39 pm

كلامك صح يا نور والله
وانا زعلانة وفرحانة
زعلانة عشان المنتخب طلعوفرحانة عشان لو هم فضلوا بالمستوى ده حيفضحونا قدام العالم كله فاحسنلهم انهم ميصعدوش ولونهم والله فضحونا خلاص
بس انا متغاظة من حسن شحاتة ده غيظ
يعنى........
والله...............
مش عارفة اقول ايه احسن حاجة تتقال
no comment
اما عن اللاعبين فخلاصنفسهم راح من ماتشين
اكتر حاجة ضحكتنى كان فى واحد بيمرر لحد تانى الكورة قام وقف يتفرج عليها لحد ما طلعت اوت والله ضحكت ضحك كانت ضعيييييييييييييييييييييييييييفةوملحقهاش ووقف يتفرج عليها

احسن حاجة تتقال
منهم لله
مع انى متقبلة الهزيمة عادى جدا بس لازم ننظر للاسباب
وللاسف حنلاقيها مش مطمئنة بالمرة
ربنا يستر
دعاء محمود عبد السلام
دعاء محمود عبد السلام
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

يا ترى هو مكتوب علينا ان امريكا تكسب دايما وفي كل حاجة Empty رد: يا ترى هو مكتوب علينا ان امريكا تكسب دايما وفي كل حاجة

مُساهمة من طرف semsem الإثنين يونيو 22, 2009 8:51 pm

نتكلم براحه شويه انا فرحان بالمنتخب رغم الهزيمه الثقيله
بس حابب اوضح كام نقطه الفريق ده الاعبيين الى فيه دول 19 واحد من الدورى المصرى والاربعه المحترفين مش فى انديه كبيره اوى احنا رايحين البطوله عشان تكون اعداد لينا مش عاملين حسابنا ان نتاهل او نكسب ايطاليا ونلعب كده قدام البرازيل انا شايف ان الانسان بطبعه طماع انا معاكم ان كنا قريبين جدا من التاهل بعد المستوى الرائع لكن مش عيزين ننسى ان معظم الاعبين دول او كله محدش اخد يوم راحه ده حرام
وبعدين لعبين فى 4 ايام متشين يهدوا اى فريق فى العالم اكيد التالته مش هتكون بنفس المستوى غير كده ان كل ماتش للعيبه ده كان فى بلد وما ادراك ما جنوب افريقيا بلد ميتمشاش فيها بعد الساعه 6 مساء
انا شايف ان اللعيبه عملت كل الى عليها انا بحبهم وهفضل احبهم لان مش معقول مبباراه يفرحونا بيها نطلع بيهم لسابع سماء وخساره مباراه ننزلهم بيها لسابع ارض ده حاجه غير طبيعيه

اجى اتكلم فى حاجه انا زعلان منها جدا وحرام تتقال على العيبه ده ان على كتير من السيتات والصحف الجنوب افريقيه اتقال ان المنتخب اتسرق عن طريق ان اللعيبه بعد مباراه ايطاليا جابوا بنات ليل يحتفلوا معاهم والله ده حرام ازاى منتخب الساجدين كما سمى على مستوا العالم هيعمل كده وازاى فى الفريق يكون موجود واحد اسمه ابوتريكه ومن ضمن الناس الى اتسرقوا ويتقال كده ده لو فى صور لكده والله مش هصدقها يا جماعه حرام تخوضوا فى عرض وشرف الناس ده الناس ده لو همه كده مكنش ربنا وفقهم فى 5 سنين فاتوا حرام والله و ازاى يكون فى رئيس الاتحاد وجهاز محترم ورئيس بعثه وهيحصل كده ده ظلم بين وخوض فى شرف ناس فرحت اكتر من شعب مصر يا جماعه الناس الىقلت عليهم الى همه الجهاز والرئيس الاتحاد مش طراطير اسف فى الكلمه ده ناس بتفهم عارفه ده ايه ومعناه ايه

لكن الى يغيظك اكتر ان يتطلع السيد المحترم عمرو اديب ويثير الدنيا اكتر بدل ما يطلع ويقول لا يمكن يكون ده حصل ويكذب الناس الى قالت الكلام ده لا ده بيطلع يستفز الكابتن احمد حسن وابوتريكه وزيدان والكابتن حسن شحاته ده مش معقول يا راجل ده انت مصرى قبل اى حاجه اى هزيمه بتتكلم فيها وتعلقها على ده

انا استشفيت من كده ان بصراحه لو كنا اتغلبنا 3/1 وصعدنا ولى واحد كان هيجيب الخبر انا مش عارف ليه كده انا بحترم عمرو اديب لكن شايف انه كان غلطان لان انت تعلم مين العيبه ده وهمه مين وبعدين لما تكلم ابوتريكه وتقوله مش هرد عليك انا مقدرش ارد عليك يا تريكه هل ده معنا انك بتبرا ابو تريكه وتتهم لاعبين اخرين بجد عايز افهم ازاى ده يحصل من اعلامى محترم مشهور يا ريت نتبين الاول ياريت منتكلمش فى اعراض ناس بالشكل ده

حاجه اخيره للى ميعرفش المنتخب البرازيل تعرض لسرقه وهتلاقوا ده على موقع مصراوى هل ده برضه البرازيل هيطلع يتقال عليهم زى مصر

ملحوظه اخيره انا عارف انى طولت ولكن ده من حبى لبلدى ولابيتها واحترامى ليهم ولاخلاقهم
ابوتريكه اعلنها على الهواء مباشره مع الكابتن شوبير وقال بالنص يا كبتن شوبير انا اعلن اعتزالى دوليا لو الاعيبه ده ماخدتش حقها وقرار لا رجعه فيه

بحب يا تريكه بحب ال 23 لاعبي بالجهز الفنى والادارى والطبى بحبك ثيا شعب مصر بحب اللعيبه الى دخلت فى يوم واحد المنتخب ومكملتش لاى اسباب

اسف للاطاله لكن من مشجع مصرى ومواطن بسيط كلمه كانت لازم تتوجه

الف شكر ليكم
semsem
semsem
super
super

ذكر

مُساهمة من طرف noornour الإثنين يونيو 22, 2009 10:03 pm

انا معاك طبعا يا سمسم انا شفت الحلقة ومكانش لازم عمر اديب يقول كدا وفعلا هو يستاهل الرد اللي قالهولو كابتن احمد حسن وكابتن ابو تريكة وحسن شحاتة ظبتو
بس هو بيستهبل ازاي يقول الكلام دا على اللاعيبة دي
طب انت عارف لو كنا كسبنا الماتش مكانش قدر يفتح بقه بكلمة حتى لو حصلت فعلا انا كمان لو شفت الصور مش هصدق وهفضل اشجع منتخب بلدي لاخر العمر حتى لو خسرو كل المباريات
وبجد حلقة زي الزفت
noornour
noornour
عضو فعال
عضو فعال

انثى

مُساهمة من طرف may be الإثنين يونيو 22, 2009 10:12 pm

الانسان فعلا طماع بس احنا كان لينا حق نطمع بعد الاداء الجميل فى الشوط التانى من متش البرازيل ومتش ايطاليا لكن للاسف ان اتصدمت من اللى شوفته فى متش امريكا دول اساسا ملعبوش ودى اساسا مكنتش كوره واساسا الفريق اللى قدمنا ضعيف ومعندوش اى فن فى اللعب معندهمش غير لياقه بدنيه ده احنا حتى مكناش عارفين نحافظ على الكوره ولا عارفين نمشى بيها و3 جوال مش مسئوليه عصام الحضرى خالص الصراحه هو عمل اللى عليه وزياده الدفاع عندنا كان مدمر اساسا كانه مش موجود نقول ايه اللى حصل حصل بس المهم اننا نستفاد من اخطانا
may be
may be
عضو مميز
عضو مميز

انثى

- مواضيع مماثلة