best people
اهلا بيك عزيزى الزائر انت غير مسجل لدينا الرجاء التسجيل
فى الموقع الجديد
www.bestpeople30.com

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

best people
اهلا بيك عزيزى الزائر انت غير مسجل لدينا الرجاء التسجيل
فى الموقع الجديد
www.bestpeople30.com
best people
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شارك برأيك واكتب ظاهرة تتمنى زوالها

eng sara kassem
semsem
nody
mermaid
rora tag
eman
nourgy
yomna
mzm_1991
aladdin4ever
cairo
asmaa
هبه سوسو
Mytee
eng:mm
may be
دعاء محمود عبد السلام
sams0m
22 مشترك

صفحة 4 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

شارك برأيك واكتب ظاهرة تتمنى زوالها - صفحة 4 Empty رد: شارك برأيك واكتب ظاهرة تتمنى زوالها

مُساهمة من طرف mzm_1991 الإثنين مايو 25, 2009 4:07 pm

البنان مش كلهم ملايكه ده صح انا معاك
بس الاكيد ان البنات اضعف بكتير من الاولاد ومش بيستحملوا كل حاجه حتي لو استحملوا الموضوع جسديا مش حيستحملوا نفسيا وانا عن نفسي بتاثر وبتصعب عليا نفسي اوي من الموضوع ده.بحس ان احنا ولا موجدين .
وبالنسبه لصاحبك ده واحد من ملايين في كل مكان والباقي مش بيعمل كده وطبعا في بنات استغلاليه بس هو يتعلم يعني يعدي القريبين منه اللي هما محتكين بيه اما لو لقي واحده استغلت الموقف فيسبها ويحاول انه يحتفظ بحقه
بس قولي لو هي محشوره زي اللي حصل معانا ولقيت حد بيعدي البنات حتقف تتفرج عليهم ولا هي كمان حتعدي ومحتصدق وتلاقي قشايه تنقزها من اللي هي فيه.
علي فكره الموضوع ده ملوش اخر وكل واحد مصمم علي رائيه ولا حياه لمن تنادي فعلا
ومفيش حد عاوز يقتنع برائ التاني فنقفل عليه احسن ونتبع المقوله الشهيره ويبقي الحال علي ماهو عليه وكل واحد يعمل اللي يمليه عليه ضميره ودينه واخلاقه وفي النهايه الحكم عند ربنا
mzm_1991
mzm_1991
عضو مميز
عضو مميز

انثى

شارك برأيك واكتب ظاهرة تتمنى زوالها - صفحة 4 Empty رد: شارك برأيك واكتب ظاهرة تتمنى زوالها

مُساهمة من طرف دعاء محمود عبد السلام الإثنين مايو 25, 2009 4:09 pm

ممكن حضرتك تقولى بالله عليك احنا غلطانين فى ايه
من الواضح جليا انك كنت مع الشباب الى بيزقوا عشان كده بدافع عنهم
اما عن صديقك بقى فربنا معاه
ده مع نفسه خالص
انا لما بروح بدرى وبقف عند الباب والشباب يبدأوا فى التراكم اظل واقفة عند الباب طبعا
ودى ملهاش علاقة بالاحترام خالص
لان الشباب مش بيقفوا عندنا لو رحنا عند الباب واحنا برده مش بنقف عندهم
ولكن هناك محاضرات بتبقى مهمة جدا فيقف الشباب بجانب البنات
وتحدث الكارثة
ولكن اكرر لا علاقة بالمكان بالاحترام ممكن اقف انا وصديقاتى نكون 4 مثلا وحوالينا 30 ولد نعملهم ايه يعنى احنا اللى جايين الاول

اه نسيت كل سنة وانتى طيبة يا منى وعقبال 100 سنة
دعاء محمود عبد السلام
دعاء محمود عبد السلام
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

مُساهمة من طرف Mytee الإثنين مايو 25, 2009 6:10 pm

mzm_1991 كتب:البنان مش كلهم ملايكه ده صح انا معاك
بس الاكيد ان البنات اضعف بكتير من الاولاد ومش بيستحملوا كل حاجه حتي لو استحملوا الموضوع جسديا مش حيستحملوا نفسيا وانا عن نفسي بتاثر وبتصعب عليا نفسي اوي من الموضوع ده.بحس ان احنا ولا موجدين .
وبالنسبه لصاحبك ده واحد من ملايين في كل مكان والباقي مش بيعمل كده وطبعا في بنات استغلاليه بس هو يتعلم يعني يعدي القريبين منه اللي هما محتكين بيه اما لو لقي واحده استغلت الموقف فيسبها ويحاول انه يحتفظ بحقه
بس قولي لو هي محشوره زي اللي حصل معانا ولقيت حد بيعدي البنات حتقف تتفرج عليهم ولا هي كمان حتعدي ومحتصدق وتلاقي قشايه تنقزها من اللي هي فيه.
علي فكره الموضوع ده ملوش اخر وكل واحد مصمم علي رائيه ولا حياه لمن تنادي فعلا
ومفيش حد عاوز يقتنع برائ التاني فنقفل عليه احسن ونتبع المقوله الشهيره ويبقي الحال علي ماهو عليه وكل واحد يعمل اللي يمليه عليه ضميره ودينه واخلاقه وفي النهايه الحكم عند ربنا

اولا انا مش بدافع عن الشباب .. بس لاحظت ان اللوم كله على الشباب فحبيت اوضح اخطاء ليكم برضه

ثانيا : ايوة فى شباب همج و انا اعترف بكده ... بس الشباب مش حيعملو كدا مع اى حد..

ثالثا: بتتزاحمو ليه ؟ انتو حوالى 50 نفر اللى لازقين فى الباب يعنى لو دخلتو بالهداوة حتعدو كلكو فى البنش الاول.. بس للاسف مفيش حد بيحجز لنفسه بس او لواحد بس , واحد بيدخل يقوم فارش على البنش الاول كل الحاجات اللى درسها فى الكلية و ثانوية و اى ورق يلاقيه
يبقى اكيد حتحصل مشاكل و يخلى التجمهر دا يحصل , و لو الحاجة دي مبتحصلش مكانش زمان الناس بيتزاحمو كدا

بالنسبة لصاحبى , صاحبى ميقدرش يلمس بنت , فاول ما بنت تلسمه المفروض تحس هيا و تبعد مش تفضل واقفة فى مكانها! بس للاسف مفيش حد بيبعد , فبادبه و احترامه لكونها بنت بيبعد هوا ... و هكذا لحد ما يبقى اخر واحد يدخل...

مش عارف انا وصلت لحد فين فى العد
بس المشكلة تتحل , و مفيش مشكلة بتتحل بسهولة , و بما ان الشعب المصرى يمتاز براحة البال فعمرها ما حتحل .. و دي تعتمد على ايمانك ... و قدرتك على تغيير الاخرين

بالنسبة للبنت اللى اتحشرت دي .. انا لو كنت شفتها قدامى كنت عديتها , بس انا مش بدخل فى الزحمة ... و بس

دعاء محمود عبد السلام كتب:ممكن حضرتك تقولى بالله عليك احنا غلطانين فى ايه
من الواضح جليا انك كنت مع الشباب الى بيزقوا عشان كده بدافع عنهم
اما عن صديقك بقى فربنا معاه
ده مع نفسه خالص
انا لما بروح بدرى وبقف عند الباب والشباب يبدأوا فى التراكم اظل واقفة عند الباب طبعا
ودى ملهاش علاقة بالاحترام خالص
لان الشباب مش بيقفوا عندنا لو رحنا عند الباب واحنا برده مش بنقف عندهم
ولكن هناك محاضرات بتبقى مهمة جدا فيقف الشباب بجانب البنات
وتحدث الكارثة
ولكن اكرر لا علاقة بالمكان بالاحترام ممكن اقف انا وصديقاتى نكون 4 مثلا وحوالينا 30 ولد نعملهم ايه يعنى احنا اللى جايين الاول

اه نسيت كل سنة وانتى طيبة يا منى وعقبال 100 سنة

عايزة تعرفى يا دعاء انتى غلطانة فى اية؟
اقولك .. انتى شايفة نفسك ملاك , يمكن انتى مبتقصديش تعملى حاجة تزعلى بيها غيرك , بس فى حاجات بنعملها تزعل غيرنا من غير ما نحس... و تدور الدائرة

تاني نقطة بتتكلمى فيها دي .. فيها هجوم عليا .. بس انا حقولك حاجة حلوة .. انا مش من هواة الصفوف الامامية .. انا بحب اعد فى البنش من التالت لحد ال سادس .. و البنشات دي مش بتبقة زحمة عليها .. و غير كدا انتوا بتعدوا فى البنش الاول ليه؟ خلاص يعنى مش حتفهمو لو قعدتو بنشين ورا؟ ولا الصوت مش واصل؟ اى نعم القعدة فى البنش الاول و التانى حلوة بس لو انا شايف ان فيها خسارة ليا .. حتنازل عنها

بالنسبة لصاحبى دا ... يا ريت .. تكنى شوية احترام .. انا اعرف انك عصبية بس عصبيتك دي حتضرك انتى
و انا فسرت الموقف بتاعه فوق شوية ... و على فكرة هوا بيبقى واقف لوحده فى الاغلب و كذا مرة طلب منى انى اجى و اقف معاه الصبح بدرى .. بس انا مبعرفش اصحى بدرى لاسباب خاصة بيا

يا ريت تكونى فهمتى انا بتكلم عن اية
Mytee
Mytee
super
super

ذكر

مُساهمة من طرف rora tag الإثنين مايو 25, 2009 7:12 pm

أولا : أكيد دعاء مكنتش تقصد إنها تذم فى صاحبك و أكيد كونه مش بيحب يدايق البنات ده يخليها و يخلينا كلنا نحترمه

ثانيا : أنا شخصيا جربت قبل كده القعدة ورا فى البنش الرابع - فى أول السنة - و الحمد لله مفهمتش ولا كلمة .... ده غير إن ليا صحاب مش بيفهموا لما يقعدوا أدام فالموضوع بيختلف من شخص للآخر ........
rora tag
rora tag
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

http://www.bestpeople.yoo7.com

مُساهمة من طرف Mytee الإثنين مايو 25, 2009 7:21 pm

لا لا لا .. بالنسبة للاحترام .. قصدك كدا .. انك مبتحترميش غير اللى يعاملك كويس؟
قصدى مثلا لو شفتى واحد او واحدة متعرفهاش مش حتحترميه غير لما يعاملك كويس او تجربيه؟

اقولك ان الكلام دا غلط .. دايما عاملى الناس باحترام , و يوم ما يعاملوك وحش محدش حيقول عليك نص كلمة
و للكلام بقية بعد ما افهم انتو مش بتتكلمو فى اية
Mytee
Mytee
super
super

ذكر

مُساهمة من طرف دعاء محمود عبد السلام الإثنين مايو 25, 2009 7:30 pm

اولا: شكرا على الكلام الرائع ده كله
ثانيا: حضرتك تقريبا بتشتمنى
انا مش قلت انى ملاك بس فى نفس الوقت مبعملش حاجة تزعل غيرى من البنات طبعا
عشان انا مش بتعامل مع شباب اصلا
مش فاهمة قصدك

ثالثا:الجلوس فى البنشات دى مسؤليتى انا ومعتقدش انها حضرك انى بحب البنش الاول والتانى يعنى برده لو رأيتك قاعد هناك مش حقولك قوم(حاجة غريبة والله)

رابعا:انا لم اتعدى احترامى فى كلامى عن زميلك ابدا
وبكرر حضرتك تقريبا بتشتمنى عشان انا محترمة من غير رأى حد

خامسا: انا مش كنت بتكلم على حضرتك انا كنت بتكلم على الشباب عموما وبما ان حضرتك مش بتصحى بدرى يعنى حضرتك مش شفت اللى حصل يوم السبت يبقى مش كان المفروض حضرتك تعلق اصلا

سادسا: عصبيتى حتضرنى انا اوكى متزعلش منى بس محدش ليه دعوة
انا اللى حضر مش حد تانى دى اهم حاجة ومعتقدش انى حتخلى عنها

سابعا : انا مش فاهمة حضرتك بتتكلم عن ايه فى ملحوظتك الاخيرة دى يمكن لو توضح يبقى احسن

ثامنا:مش حعرف اعتذر على حاجة عارفة انى مش عملتها بس انا لم اسىء الى اى حد
واظن كلامى فوق حضرتك ممكن تقرؤه تانى

عدل سابقا من قبل دعاء محمود عبد السلام في الإثنين مايو 25, 2009 7:49 pm عدل 1 مرات
دعاء محمود عبد السلام
دعاء محمود عبد السلام
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

مُساهمة من طرف eng:mm الإثنين مايو 25, 2009 7:42 pm

الموضوع سخن يا جماعة
يا ريت نهدي شوية
واظن ان النهاردة في محاضرة د سعد الصافي
الحال كان احسن
ياريت منقلبش الموضوع ولد وبنت
كلنا اخطاء بلاش كل حد يعلق غلطة علي الجنس التاني
احنا عندنا اخطاء وانتوا عندكم اخطاء المهم
نعرف ازاي نعالجها
وهو دة الصح وبلاش نشغل نفسنا بعيوب الاخرين
يعني لو كل واحد عمل حاجة غلط رجع صلحها الامر هيتعدل من الجميع
وتمنايتنا بالنجاح للجميع
عضو مميز
عضو مميز

ذكر

مُساهمة من طرف دعاء محمود عبد السلام الإثنين مايو 25, 2009 7:47 pm

والله يا بشمهندس انا كنت بقول كده (فى الصفحة التانية تقريبا مش فاكرة)
ولكن الناس كلها اعترضت
كأن خلاص الشباب دول مفيش زيهم ابرياء للغاية
وانا بقول ان مفيش حد(ملاك) بس على الاقل اللى يغلط يعترف بغلطه

بس
دعاء محمود عبد السلام
دعاء محمود عبد السلام
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

مُساهمة من طرف Mytee الإثنين مايو 25, 2009 7:57 pm

دعاء محمود عبد السلام كتب:اولا: شكرا على الكلام الرائع ده كله
ثانيا: حضرتك تقريبا بتشتمنى
انا مش قلت انى ملاك بس فى نفس الوقت مبعملش حاجة تزعل غيرى من البنات طبعا
عشان انا مش بتعامل مع شباب اصلا
مش فاهمة قصدك

ثالثا:الجلوس فى البنشات دى مسؤليتى انا ومعتقدش انها حضرك انى بحب البنش الاول والتانى يعنى برده لو رأيتك قاعد هناك مش حقولك قوم(حاجة غريبة والله)

رابعا:انا لو اتعدى احترامى فى كلامى عن زميلك ابدا
وبكرر حضرتك تقريبا بتشتمنى عشان انا محترمة من غير رأى حد

خامسا: انا مش كنت بتكلم على حضرتك انا كنت بتكلم على الشباب عموما وبما ان حضرتك مش بتصحى بدرى يعنى حضرتك مش شفت اللى حصل يوم السبت يبقى مش كان المفروض حضرتك تعلق اصلا

سادسا: عصبيتى حتضرنى انا اوكى متزعلش منى بس محدش ليه دعوة
انا اللى حضر مش حد تانى دى اهم حاجة ومعتقدش انى حتخلى عنها

سابعا : انا مش فاهمة حضرتك بتتكلم عن ايه فى ملحوظتك الاخيرة دى يمكن لو توضح يبقى احسن

ثامنا:مش حعرف اعتذر على حاجة عارفة انى مش عملتها بس انا لم اسىء الى اى حد
واظن كلامى فوق حضرتك ممكن تقرؤه تانى

اولا : العفو
ثانيا: انتى لسه شايفة نفسك ملاك ... لانك مش ملاحظة كلامك اذا كان بيجرح ولا لا .. لان ردى كان بناءا عليه
كويس انك مبتزعليش البنات .. بس هل معنى انك مبتكلميش صبيان .. انك تزعليهم و يتفقلو؟
انا عن نفسى مش بكلم بنات كتير , و انا اصلا مش بحب اتعرف على بنات كتير .. و مع ذلك عمرى ما حعمل حاجة تزعل بنت .. ليه ؟؟؟
فى فرق لما يكون اى شخص يشوفك حتى لو ميعرفكش يبتسم ليك .. او حتى يحترمك .. ولا اقولك ... ميعملش حاجة خالص بس مش اول ما يشوفنى يقوم كاره الدنيا باللى فيا ... انا بوصف حالة عامة دلوقتى مش بتكلم او برمى كلام متفهميش غلط

ثالثا : انا متفرقش معايا .. بس انا كنت بتكلم فى حالة لو كنت مكانك , و بس ..

رابعا : اما عن صديقك بقى فربنا معاه
ده مع نفسه خالص

انا مقلتش و لا اوحيت باى حاجة من اللى بتقولى عليها و لو كنت شايف انك مش محترمة مكنتش ناقشتك ؟ ولا اية؟

خامسا : اى نعم انا جيت الساعة 8:20 بس انا قعدت فى البنش الاول , و الزحمة اللى انا شفتها دي اكيد اكيد يعنى بتوحى بمجزرة حصلت .. و لو تعليقاتى شايفة انها مش مفيدة .. قوليلى و انا مش حعلق على ولا كلمة ليكى

سادسا : براحتك بس .. انا حقولك نصيحة لمصلحتك .. عصبيتك حتضرك , و حتزعل ناس كتير فى ايام خدموكى و يوم ما تتعصبى عليهم حيقولو نست اللى علمناه ليها ... و اسالينى انا فى الموضوع دا

سابعا : قصدك على اى ملحوظة ؟

ثامنا و اخيرا : محدش طلب منك اعتذار بس ... المهم المهم ان الواحد يعرف هوا بيعمل اية حتى لو مكانتش دي نيته .. بتحصل انه بيزعل غيره و يبطل يعملها

انا مش داخل خلف خلاف و جدال و خلاص .. انا عايز اوضحلك الصورة مش اكتر .. بس بما انك بتحطى نفسك فى الصورة .. حيبقى صعب انك تفهمى
Mytee
Mytee
super
super

ذكر

مُساهمة من طرف Mytee الإثنين مايو 25, 2009 8:02 pm

دلوقتى بتقولى انى بقول على الشباب ملايكة .. بس يمكن تكونى عديتى السطر دا

ثانيا : ايوة فى شباب همج و انا اعترف بكده ... بس الشباب مش حيعملو كدا مع اى حد..
Mytee
Mytee
super
super

ذكر

مُساهمة من طرف mzm_1991 الإثنين مايو 25, 2009 8:04 pm

خلاص يا دعاء سيبك من الموضوع ده زي ما قولت قبل كدده كل واحد مصمم علي رائيه ويبقي الحال علي مهو عليه مفيش غير كده وانسي واستغفري ربنا وادعي .
وياريت فعلا نقفل علي الموضوع ده لانه مش حيخلص ابدا
mzm_1991
mzm_1991
عضو مميز
عضو مميز

انثى

مُساهمة من طرف mzm_1991 الإثنين مايو 25, 2009 8:09 pm

براحه شويه عليها اسامه بلاش تبقي قاسي اوي كده خصوصا انت جيت متاخر ومحصلكش حاجه انما هي اتعزبت واتضايقت خالص فده مش حيكون جزاتها انك تبقي ضدها اوي كده وانها تضايق من كل ناحيه
mzm_1991
mzm_1991
عضو مميز
عضو مميز

انثى

مُساهمة من طرف Mytee الإثنين مايو 25, 2009 8:15 pm

ليه مفيش حد يقرا كلامى ... بس مياخدش الكلام على نفسه؟؟

يا منى المشكلة اصلا تافهه بس محتاجة وقت و ناس كتير .. و على فكرة انا مش طرف فيها

iهوا انا قاسى كدا ؟ دنا والله كل الردود دي شايف انها عادية...

طيب .. انا مقدر ظروفك يا باشمهندسة دعاء .. بس لو نظرتك حتبقى من ناحية البنات بس .. فدى بوابة مشاكل تانية

انا كل دا بنصح والله و مـش قصدى اجرح .. يمكن اسلوبى معرفش الناس بتشوفه قاسى , بس حعمل اية؟
Mytee
Mytee
super
super

ذكر

مُساهمة من طرف دعاء محمود عبد السلام الإثنين مايو 25, 2009 8:36 pm

اصل حضرتك قلت كذا مرة كلمة محترمة دى وانا فعلا اتضايقت منها
الله اعلم حضرتك قصدك ايه ولكن
انا مش عارفة انظر بعين اخرى غير عين البنات وده انا شايفاه شىء طبيعى
وشىء طبيعى اكتر انى احط نفسى فى الصورة عشان انا اللى كتبت الواقعة وانا اللى اضربت يوم السبت ما انا مكنش ينفع اضرب الشباب ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اما عن الشباب فانا ميهمنيش(بجد) ان حد منهم يزعل لمجرد انى (لم ابتسم لهم)
يا سلام حاجة جميلة
معتقدش برده ان ده اللى المفروض يحصل
ولما (يشوفونى) ويكرهوا الدنيا فدى مشكلتهم مش مشكلتى

اما عن (صديقاتى):
فانا لا اتعصب بالقدر الذى يجعلنى مكروهة بينهم
فانا احبهم وانا اعلم انهم يحبوننى وهذا يكفى
فاذا اخطأت او اخطأوا فكل منا كفيل بالاعتذار للآخر وهكذا الحياة ماشية

فى سابعا قصدى على آخر سطر حضرتك كتبته مش فاهمة ليه حسة ان حضرتك بتكلمنى بألغاز
والغريبة ان منى كمان بتقولى استغفرى ربنا والله ضحكتنى جدا الكلمة دى
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
دعاء محمود عبد السلام
دعاء محمود عبد السلام
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

مُساهمة من طرف دعاء محمود عبد السلام الإثنين مايو 25, 2009 8:45 pm

اه نسيت حاجة تانية
هل معنى انك مبتكلميش ولاد انهم يتفلقوا؟؟؟؟؟؟؟؟

مش فاهمة صراحة ازاى مبكلمش ولاد و ازاى يتفلقوا
بقول انا مش بكلم ولاد مين بقى اللى حيتفلق
وبرده حضرتك بتقول بتكلم فى حالة عامة دلوقتى
انا حتجن والله

حاجة تانية طبيعى انى مش اقدر امنع اى حد من التعليق والا محدش حيعلق على خالص
وكمان لو حضرتك معلقتش (حرخم على مين)
ههههههههههههههههههههههههه

حاجة ثالثة معلش وخلاص
لما قلت صديقك ربنا معاه مش كانت اهانة والله العظيم ده اسلوب مش اكتر
انا حتى كتبتها كذا مرة فى المنتدى مش هنا بس يعنى قصدى مثلا انه يعنى
مش عارفة اجيبها ازاى والله بس هى كده
الظاهر انى اتعديت من اسلوب احمد خالد توفيق
دعاء محمود عبد السلام
دعاء محمود عبد السلام
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

مُساهمة من طرف rora tag الإثنين مايو 25, 2009 8:55 pm

Mytee كتب:لا لا لا .. بالنسبة للاحترام .. قصدك كدا .. انك مبتحترميش غير اللى يعاملك كويس؟
قصدى مثلا لو شفتى واحد او واحدة متعرفهاش مش حتحترميه غير لما يعاملك كويس او تجربيه؟

اقولك ان الكلام دا غلط .. دايما عاملى الناس باحترام , و يوم ما يعاملوك وحش محدش حيقول عليك نص كلمة

انا مقلتش كده أنا كان قصدى إن أكيد لما واحد يعمل كده أكيد هحترمه و فى نفس الوقت منفتش احترامى لأى حد تانى بس أنت اللى اتكلمت عن احترام صاحبك كشخص
rora tag
rora tag
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

مُساهمة من طرف دعاء محمود عبد السلام الإثنين مايو 25, 2009 9:07 pm

rora tag كتب:
Mytee كتب:لا لا لا .. بالنسبة للاحترام .. قصدك كدا .. انك مبتحترميش غير اللى يعاملك كويس؟

انا مقلتش كده أنا كان قصدى إن أكيد لما واحد يعمل كده أكيد هحترمه و فى نفس الوقت منفتش احترامى لأى حد تانى بس أنت اللى اتكلمت عن احترام صاحبك كشخص

انتو كده سبتوا المشكلة الاصلية ودخلتوا فى امور اخرى
مش فاهمة والله
احنا بنقول لحضرتك اننا مش نكلم شباب تقول نتعامل مع مين باحترام مش فاهمة وجهة نظر حضرتك صراحة
نحترم مين ونجرب مين؟
اما عن الواحدة بقى فاحنا(انا شخصيا واعتقد رورا معايا) مش بنكلم اى حد
فانا لا احب كثرة الصداقات (ودى وجهة نظر غريبة انا عارفة) ولكن اعمل ايه دى شخصيتى لا احب الاجتماعيات اطلاقا
ولكنى لا احب الانعزال ايضا
فانا و(زميلاتى) تعاملنا فى غاية الذوق والاحترام ولا يوجد (على حسب ما اعتقد) بنت تكرهنى
ممكن (احتمال وارد جدا) ان هناك من (يسترخمنى) ودى واردة بشدة (عشان ده احساسى الداخلى بانى رخمة فعلا)
الا انهم لا يكرهوننى ودخ المهم
ومع ذلك لا يمنع برده التعامل باحترام مع الاشخاص الذين استرخمهم انا كمان
عادى يعنى
الحياة ايزى خالص
دعاء محمود عبد السلام
دعاء محمود عبد السلام
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

مُساهمة من طرف rora tag الإثنين مايو 25, 2009 9:49 pm

بص أنا الشخص اللى يعاملنى كويس أكيد هكون جاحدة لو معاملتهوش كويس و الشخص اللى بيعاملنى وحش هعامله كويس برده لأن ده دينى :::
قال تعالى :
" ادفع بالتى هى أحسن ...... إلى آخر الآية "
يا ريت تكون الصورة وضحت
rora tag
rora tag
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

مُساهمة من طرف Mytee الإثنين مايو 25, 2009 9:59 pm

ماشى يا رورا .. دعاء .. انتى عايزلك قعدة
Mytee
Mytee
super
super

ذكر

مُساهمة من طرف mzm_1991 الثلاثاء مايو 26, 2009 2:47 pm

دعاء كلمه استغفري ربنا عادي الواحد لما بيبقي مضايق بيقولها فانا قولتلك تقوليها عشان تهدي شويه مش اكتر
اما مايتي فانت اللي محتاج قاعده عشان نفهم دماغك شويه
mzm_1991
mzm_1991
عضو مميز
عضو مميز

انثى

مُساهمة من طرف دعاء محمود عبد السلام الثلاثاء مايو 26, 2009 4:16 pm

ممكن يا منى بس صراحة والله كل لما افتكرها اقعد اضحك عليها جدا
هههههههههههههههههههههههههه
وعلى رأيك والله
شكل كده بشمهندس ماى تى عايز ويندوز جديد
ههههههههههههههههههههههههه
دعاء محمود عبد السلام
دعاء محمود عبد السلام
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

مُساهمة من طرف Mytee الثلاثاء مايو 26, 2009 4:31 pm

ههههههههه ههههههههه

انا معنديش مشاكل خالص و السيستم تمام Smile بس انتى اللى اعترفتى بان عندك حاجات مش صح و برضه مصممة عليها
Mytee
Mytee
super
super

ذكر

مُساهمة من طرف دعاء محمود عبد السلام الثلاثاء مايو 26, 2009 4:45 pm

حاجات ايه اللى مش صح
حضرتك حتقولنى حاجة مقلتهاش
دعاء محمود عبد السلام
دعاء محمود عبد السلام
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

مُساهمة من طرف Mytee الثلاثاء مايو 26, 2009 5:09 pm

بصى .. ان شاء الله بعد الامتحانات حقولك على كل حاجة
Mytee
Mytee
super
super

ذكر

مُساهمة من طرف دعاء محمود عبد السلام الثلاثاء مايو 26, 2009 5:54 pm

ان شاء الله
دعاء محمود عبد السلام
دعاء محمود عبد السلام
عضو سوبر
عضو سوبر

انثى

صفحة 4 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

- مواضيع مماثلة